Tiedote koronaan liittyvistä <br>toimenpiteistä Hukalla

Tiedote koronaan liittyvistä
toimenpiteistä Hukalla

Hyvä Hukan jäsen,
Koronaviruksen leviäminen koskettaa meitä kaikkia ja tilanne muuttuu tunti tunnilta. Me Hukassa teemme parhaamme, että jäsenemme ja työntekijämme säilyisivät terveinä. Terveys ja siitä huolehtiminen on etusijalla, mutta haluamme tässäkin tilanteessa auttaa jäseniämme pitämään huolta vastustuskyvystään ja kunnostaan liikunnan avulla.

YHDESSÄ PARAS TULOS

Seuraamme tarkoin THL:n ja Aluehallintoviraston määräyksiä ja ohjeistuksia. Tällä hetkellä se tarkoittaa sitä, että pidämme Liikuntakeskus Hukan ja Hukka Xpress -kuntosalien ovet vielä auki, mutta pienennämme merkittävästi tapahtumiemme ja ryhmäliikuntatuntiemme osallistujamääriä taataksemme riittävän väljän tilan treeneihin. Isot ryhmäliikuntatilamme antavat mahdollisuuden yhteiseen treeniin ilman läheistä kontaktia muihin treenaajiin.

Toiminnan rajoittamisen lisäksi tehopuhdistamme tilojamme, olemme lisänneet laitteiden ja pintojen desinfiointia ja tarjoamme studioissamme ja kuntosaleillamme desinfiointiliinoja. Voit myös halutessasi ottaa tunneille mukaan oman pyyhkeesi tai mattosi. Ensisijaisen tärkeää on edelleen, että tulet treenaamaan vain terveenä ja pidät huolta tartuntojen leviämisen ehkäisystä omilla toimillasi. Viestin lopusta löydät listan käytännöistä itsesi ja muiden suojaamiseksi tartunnoilta.

AKTIIVISENA MYÖS KOTONA

Mikäli et pääse tai halua tulla paikan päälle treenaamaan, tarjoamme jäsenillemme Les Millsin striimauspalvelun kautta käyttöösi 90 erilaista ryhmäliikuntatuntia (palvelun osoite: https://watch.lesmillsondemand.com/at-home-workouts).

Valmentajamme tulevat lisäksi päivittämään Hukan Facebook-sivuille kotitreenejä, jotta voit pysyä aktiivisena myös etänä. Toivomme, että niin kauan kuin olet kunnossa, pidät huolta myös liikkumisesta, unesi laadusta sekä monipuolisesta ravitsemuksesta. Näiden avulla parannat tutkitusti vastustuskykyäsi ja parannat toipumisennustettasi mahdollisen sairauden iskiessä.

LEPOKÄYTÄNNÖT

Isokadun jäsenet

Mikäli olet sairastunut, karanteenissa tai sinä tai samassa taloudessa asuva henkilö kuulutte koronaviruksen osalta riskiryhmään, laitamme pyynnöstäsi jäsenyytesi tauolle aina kahdeksi viikoksi kerrallaan, niin kauan kuin tilanne on akuutti.

Lähetä jäsenyyden lepoonlaittopyyntö osoitteeseen jasenyys@nullhukka.net. Käsittelemme kaikki yhteydenotot mahdollisimman pian. Mikäli olet sairastunut, voit ilmoittaa sairaslomastasi myös jälkikäteen.

Hukka Xpress

Mikäli olet sairastunut tai karanteenissa, laitamme pyynnöstäsi jäsenyytesi tauolle aina kahdeksi viikoksi kerrallaan, niin kauan kuin tilanne on akuutti.

Lähetä jäsenyyden lepoonlaittopyyntö osoitteeseen info@nullhukkaxpress.net. Käsittelemme kaikki yhteydenotot mahdollisimman pian. Mikäli olet sairastunut, voit ilmoittaa sairaslomastasi myös jälkikäteen.

OLEMME TUKENASI

Hukalta saat tässä poikkeuksellisessakin tilanteessa apua ja neuvoja, sillä asiakaspalvelumme on avoinna normaalisti. Ota meihin yhteyttä laittamalla viestiä osoitteeseen jasenyys@nullhukka.net.

Käynnissä on poikkeukselliset ajat. Tehdään parhaamme, että selviämme tästä yhdessä. Mikäli tilanne osaltamme muuttuu, pidämme sinut ajan tasalla.

Anna & Hukan henkilökunta

Seuraathan edelleen näitä käytäntöjä itsesi ja muiden suojaamiseksi tartunnoilta:

Älä tule treenaamaan, mikäli olet sairas – Jos et voi hyvin, sinulla on kuumetta tai näkyviä sairauden oireita, pyydämme, että lepäät ja toivut rauhassa ensin. Muutaman päivän tauko treeneissä on parasta, mitä voit toipuvalle kehollesi tarjota.

Pese käsiäsi usein – Hyviin käsienpesutapoihin kuuluu käsien peseminen  lämpimällä vedellä ja saippualla vähintään 20 sekunnin ajan. Vaahdota kunnolla ja pese usein!

Suojaa suusi ja nenäsi, kun yskit tai aivastat – Peitä  suusi ja nenäsi kertakäyttönenäliinalla tai hihalla, älä käsilläsi. Käsiesi käyttö suojana voi osaltaan levittää pöpöjä ja viruksia. Heitä käytetty nenäliina pois käytön jälkeen.

Desinfioi ja pyyhi käyttämäsi välineet – Virus voi elää kovilla pinnoilla jopa päivän, joten pyyhi käyttämäsi laitteet ennen käyttöä ja sen jälkeen tarjolla olevilla desinfiointiliinoilla.

Vältä kättelyä toistaiseksi – Kättelyt ja kopot voi toistaiseksi korvata nyökkäyksillä ja hymyllä.

Varustaudu asianmukaisesti – Tiloistamme löydät käsidesiä, desinfiointiliinoja, käsisaippuaa ja käsipaperia. Ole ystävällinen ja käytä niitä!

Etsi oikeaa tietoa tilanteesta – THL:n sivuilta löydät ajantasaista tietoa viruksen leviämisestä ja suosituksista: