Tiedote, julkaisuvapaa 5.12.2017

Hukka Xpress -ketjun toinen 24/7-kuntosali entisiin Seppälän tiloihin

Hukka Xpress Rotuaari avataan alkuvuodesta 2018 Pekurin kortteliin, entisiin Seppälän tiloihin. Tiloja ja julkisivua remontoidaan parhaillaan osana Oulun Stockmannin toiminnan päättymisen jälkeistä kiinteistön modernisointia. Uusittavista toisen kerroksen tiloista on näkymä Kauppurienkadulle.

Hukka Xpress Alppilan tapaan myös uusi Rotuaarin toimipiste on jäsenilleen auki vuorokauden ympäri ja tarjoaa kuntosaliharjoittelua, virtuaalipyöräilyä ja valmennuspalveluita. Jäsenyyden 18 euron kuukausihinta pysyy muuttumattomana, mutta avajaisten myötä se antaa jäsenille käyttöoikeuden molempiin saleihin ilman lisämaksua.

Liikuntakeskus Hukan toimitusjohtaja Anna Rounaja on iloinen mahdollisuudesta päästä liikuttamaan oululaisia jatkossa myös ydinkeskustassa. – Alppilan sali on otettu vastaan jopa paremmin kuin osasimme odottaa, ja uuden upean keskustasalin ansiosta pääsemme sekä palvelemaan kokonaan uutta asiakasryhmää, että tarjoamaan Hukka Xpress Alppilan ja Liikuntakeskus Hukan nykyisille jäsenille entistä enemmän vastinetta rahoilleen.

Jäsenyyksien ennakkomyynti alkaa tiistaina 5.12. kuntosaliketjun verkkosivuilla www.hukkaxpress.net.

Lisätiedot ja haastattelupyynnöt: Anna Rounaja, puh. 08 4152 2010, anna.rounaja@nullhukka.net

Huomioita toimittajille:

• Hukka Xpressin www-sivut päivittyvät 5.12.2017 tiedoin Hukka Xpress Rotuaarista osoitteessa www.hukkaxpress.net.
  • Liikuntakeskus Hukan www-sivut sijaitsevat osoitteessa www.hukka.net.

Hukka Xpress Rotuaari -logot

Lataa logopaketti tästä!

Kuvia

Näkymä Kauppurienkadun suuntaan, kuvakollaasi

Hukka Xpress Rotuaarin tulevia tiloja remontoidaan parhaillaan

Sisätiloja

Liikuntakeskus Hukan toimitusjohtaja Anna Rounaja. Kuva Martu Väisänen.

Hukka Xpress Rotuaarin logopaketti