Tiedote: Kiinteistön turvatakuu -sertifikaatti Liikuntakeskus Hukalle

MSTConsulting Oy on vuoden 2022 alussa myöntänyt Liikuntakeskus Hukalle Kiinteistön Turvatakuu -sertifikaatin. Kiinteistön Turvatakuu -sertifikaatti on osoitus kiinteistöjen turvallisuusasioiden esimerkillisestä ylläpitämisestä ja kiinteistöjen käyttäjien huomioimisesta.

Kiinteistön Turvatakuu on kiinteistön turvallisuuden ylläpitopalvelu, joka pitää sisällään kiinteistön omavalvonnan, alkusammuttimien huollon seurannan, väestönsuojan kunnossapidon, viranomaisyhteistyön, kiinteistön lakisääteisten vaatimusten seurannan, turvallisuuskoulutuksen sekä asiantuntijapalvelun.

Liikuntakeskus Hukka ja MSTConsulting Oy ovat yli kymmenen vuoden yhteistyön aikana keskittyneet kiinteistön ja ihmisten turvallisuuden parantamiseen. Nyt myönnetty sertifikaatti on osoitus pitkäjänteisen ja määrätietoisen turvallisuustyön onnistumisesta.

Tiesitkö, että meiltä Hukasta löytyy oma ammattitaitoinen huoltotiimi, joka huolehtii koko  yli 10 000 neliön kiinteistön kunnossapidosta sekä noin 400:sta kuntosalilaitteesta Liikuntakeskus Hukassa sekä Xpresseissä. Oma huoltotiimi takaa muun muassa sen, että laitehuolto on nopeaa ja ennakoivaa – mikäli jokin laite on rikki, kannattaa sanoa respaan niin huoltotiimi hoitaa sen kuntoon!